Friday 21 March 2014

Lantikan Tetap : Pembantu Tadbir (Kewangan) Gred W17

Well... terasa gembira dan terasa berada di awang awangan.. kui kui kui..
yang baru follow mesti tak tahu apa apa kan.. so den maleh nak cerita balik, jadi korang kena baca kat post yang dahulu (klik sini)..

17 Mac 2014.. jam 12.51pm dapat panggilan dari Bahagian Pengambilan Khas Suruhanjaya Perkhidmatan Awam.. terasa happy wehh..

SPA : Assalalammualaikum, Ini En. ..............
Den : Ye saya (dalam hati rasa nk menjerit je)
SPA :  En. ada mohon jawatan PTW kan...
Den : Ye, kenapa tu
SPA : Saya nak mintak en Fax kan slip gaji dan Buku rekod perkhidmatan.. sebelum esok pagi
Den : ok.. No. Fax dan Up kepada siapa yer?
SPA : 03888xxxxx, Up : Pn Siti


Habis je ckp terus off henpon.. pastu jerit kuat2... kikiki..
so esok nya terus aku fax kan semua menatang yang di mintak tu...

korang mesti pelik.. kan why? kena fax benda tu sedang kan gred 17.. untuk pengetahuan korang aku ne merupakan penjawat awam tetapi di bawah lantikan Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran (SPP).. aku skg berkhidmat di sebuah sek.. sbg pembantu makmal gred 17.. mesti korang lagi pelik.. dh gred 17 tp knp mintak gred 17 lagi? bagi aku lah kan pembantu makmal bawah SPP ne.. peluang untuk naik Gred ke 27 keatas amat payah.. tu pasal lah aku mintak lain...

k, tu sahaja.. nnti klu aku dh dapat surat aku update lagi k.. bye..




u Follow i Follow Too Tinggalkan Komen Hensem Korang :

No comments:

Post a Comment

Info Ibu Hamil Taip Minggu

pada wanita yang hamil untuk kali pertama mesti ada rasa teruja untuk tahu perkembangan bayi dalam kandungan. untuk pengetahuan wanita yan...