Friday 20 June 2014

Status Urusan berubah - Pembantu tadbir (Kewangan) Gred W17

Assalammualaikum... salam penghulu hari...

Apa khabar hari ne? harap sihat hendaknya. Hampir 2minggu admin berada di Negeri Selangor yang aman sekali.. just air je yang tak aman.. #Catuan Air katakan.. Post kali ne masih lagi berkenaan pangilan temuduga.. Admin pun tak mahu cakap banyak2 ayat sama je dengan entry yang lepas-lepas,cuma beza disini adalah jawatan yang ditawarkan sama dengan jawatan yang admin berkerja sekarang. Jadi admin nk tunjukan status urusan berkenaan..




                       WILL BE UPLOAD
                                      MELEPASI SYARAT SEMASA YANG DITETAPKAN


berubah kepada - TELAH DITAWARKAN KE JAWATAN YANG SAMA
sila tengok dibawah..

lihat kotak merah tu

So kepada calon yang dapat panggilan temuduga berkenaan admin ucapkan tahniah. Admin telah bagikan 1 tempat kosong kepada awak yang hadir temuduga berkenaan.. Kalau ada yang nak dapatkan soalan-soalan berkenaan temuduga berkenaan boleh tinggalkan komen anda, nanti admin akan balas..
 

u Follow i Follow Too
Tinggalkan Komen Hensem Korang :

8 comments:

  1. assalam...if x keberatan boleh share soalan temuduga?...thanks..

    ReplyDelete
  2. kewangan :
    pembelian,perolehan,espkb

    klik link ini : http://htagkorasa.blogspot.com/2014/01/interview-pembantu-tadbir-kewangan-gred.html

    ReplyDelete
  3. wokeh thanks a lot

    ReplyDelete
  4. salam,pusat temuduga tu mempengaruhi pengambilan x??and why slalu kluar status *tiada pengambilan buat masa ini* sdgkn dkt mklmt stistik tu ad jwtan yg sy pohon..musykil-ii..hoho..hrp dpt bg pnduan ye..thanks a lot (* ゚∀゚)

    ReplyDelete
  5. mochi rororo : pusat temuduga tidak mempengaruhai pengambilan.. saudara tidak perlu mengemaskini borang selalu.. jika bukan disebabkan kemaskini borang, sistem spa dlm proses kemaskini

    ReplyDelete

Info Ibu Hamil Taip Minggu

pada wanita yang hamil untuk kali pertama mesti ada rasa teruja untuk tahu perkembangan bayi dalam kandungan. untuk pengetahuan wanita yan...