Monday 17 February 2014

Ho Chi Ming aku DatanG...

                                                           Tomok_ Aku DatanG

Aku datang kepadamu
Aku datang mencarimu
Tapi kau pergi dariku
Bagai bayu di jari jari ku

Aku datang dengan rindu
Aku datang dengan pilu
Tapi kau terus membisu
Bagai bintang dingin menjauh

wahhhh.. terasa sangat mcm nak naik flight esok hehe... :) Saje nak sahre dengan korang, untuk pengetahuan korang yang baca blog adam, adam akan melancong dan menghabiskan duit dekat Ho Chi Ming City.... Rakyat Malaysia ramai yang berkunjung ke sama Al maklumlah Syurga membeli belah katanya.. 

Adam akan ke HCM City pada 10 April 2013, so ada masa dalam 2 bulan lagi tapi dh macam terasa esok je nak pergi.. tapi ia agak berlainan sikit, adam akan ke sana menaiki pesawat Airbus dari Singapura.. kenapa tak ke LCCT? adam ikut kawan-kawan dari Johor so dia orang lebih senang naik dari sana. kali ini merentasi 2 negara Singapore dan Ho Chi Ming.. 

Booking tiket Singapore Airline
Apa persediaan Adam? Firstly mesti lah Verangan!!!! haaaaaaa 
entah lah adam pun tak tahu nk sedia kan apa sebab terlalu awalkan, keje pun banyak.. wat blur2 je lah lagi pun di antara kami sudah ada yang ke sana so adam tak perlu risau.. 


Persediaan ke HCM City..

1. Tengok mata wang Negara Vietnam (Dong), 
 - kalau korang nak tau 1 dong berapa Ringgit Malaysia boleh lah ke www.xe.com

2. Baca Blog-blog yang pernah melancong kesana.. nanti tak delah korang tercari-cari bila tiba disana..

setakat tu je lah yang adam buat masa ne...

u Follow i Follow Too Tinggalkan Komen Hensem Korang :

2 comments:

  1. bestnya nk ikut

    ReplyDelete
  2. Wahhhh Adam nk g holiday ke..kirim2 barang boley

    ReplyDelete

Info Ibu Hamil Taip Minggu

pada wanita yang hamil untuk kali pertama mesti ada rasa teruja untuk tahu perkembangan bayi dalam kandungan. untuk pengetahuan wanita yan...