Tuesday 8 April 2014

Jawatan Kosong 286 kekosongan di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam

Pada Bulan April kali ini banyak jawatan kosong yang di tawarkan oleh sektor awam. Kekosongan kali ini adalah sebanyak 286 kekosongan mengikut kelulusan. berkhidmat di sektor awam kini menjdi kegilaan kepada semua lapisan masyarakat terutama pada mereka yang telah tamat pengajian.



kali ini yang ingin saya highlight kan adalah jawatan Pembantu Tadbir (kewangan) Gred W17.. Jawatan ini sangat lah popular dan banyak kosong apa tidak nya tahun lepas 3 kali pengambilan dan tahun ini diperlukan seramai 127 orang.. Saya juga pernah menghadiri sesi temuduga ini. dan saya ingin kongsikan serba sedikit pengalaman saya pada anda.. korang juga boleh follow entry saya sblm ini   klik sini

kalau korang nak lagi info boleh tinggalkan komen korang kat bawah berserta email :)


u Follow i Follow Too
Tinggalkan Komen Hensem Korang :

No comments:

Post a Comment

Info Ibu Hamil Taip Minggu

pada wanita yang hamil untuk kali pertama mesti ada rasa teruja untuk tahu perkembangan bayi dalam kandungan. untuk pengetahuan wanita yan...